Meer inzicht en efficiëntie door onze nieuwe functies
DigitaleFactuur is constant in ontwikkeling om gebruikers meer veiligheid en gebruiksgemak te bieden. We gaan daarbij onder andere uit van jullie verzoeken. Zo hebben we onderstaande wensen doorgevoerd:
Inzicht in de status van je facturen
Vanaf nu is het dankzij een handige tijdlijn zichtbaar wanneer je factuur of aanmaning is aangekomen, geopend en door wie. Handig om zeker te zijn dat:
Koppeling met de KvK
Gebruikers met een light of pro-account kunnen nu gebruik maken van de KvK koppeling. Zodra je de naam van je nieuwe klant hebt ingevuld, worden de overige gegevens aangevuld. Zo maak je nog sneller nieuwe klanten aan.
Verstuur je mail vanuit je eigen server
Met ingang van 1 januari kan je je eigen SMTP adres instellen als afzender van je digitale facturen en heb je zelf de controle over het complete verzendproces.
Vormgeving verzenden facturen vernieuwd
Het is even wennen aan de meer zakelijke vormgeving, maar je ziet al snel de meerwaarde van deze nieuwe lay-out. Er staat meer informatie over de factuur op het scherm en er is de mogelijkheid om mailadressen in cc en bcc te zetten.
Aanmaken grootboekcodes nu mogelijk in bèta
Direct je inkomende bonnen in de juiste categorie zetten en grootboekcodes van inkomsten en uitgaven invoeren, biedt direct een helder overzicht van je uitgaven. Deze functie is nu nog in bèta. Je kan je aanmelden door een mail te sturen naar: support@digitafactuur.nl
Ook een wens voor een efficiëntere boekhouding? Mail ons team!